לבנת קיזנר

גיוס כישרונות בזמנים של משבר

לבנת קיזנר

מאת : לבנת קיזנר*

 

משברים הם זמנים קשים עבור ארגונים. הם יכולים לגרום לחוסר ודאות, לחץ וירידת מורל בקרב העובדים. במקביל, הם גם יכולים להוות הזדמנות עבור ארגונים למשוך ולשמר כישרונות מובילים.

 

הנה כמה טיפים כיצד ארגונים יכולים לגייס כישרונות בזמנים של משבר, על אף שאנו עדיין בעוצמה של המלחמה ואין עדיין תאריך תפוגה:

  • הדגישו את התפקיד שלכם בשמירה על הביטחון והרווחה של העובדים שלכם: אנשים מחפשים עבודה בארגונים שהם מרגישים שהם יכולים לסמוך עליהם. הדגישו את המחויבות של הארגון שלכם לשמור על הביטחון והרווחה של העובדים שלכם, גם בזמנים קשים.
  • הציעו הזדמנויות לתרום לחברה: אנשים מחפשים עבודה בארגונים שרוצים לעשות שינוי חיובי בעולם. הדגישו את ההזדמנויות לתרום לחברה שקיימות בארגון שלכם.
  • היו גמישים בתנאי העבודה: אנשים מחפשים עבודה שתתאים לצרכים שלהם. היו גמישים בתנאי העבודה, כגון שעות העבודה, מיקום העבודה וכו'

 

  • הדגישו את הערכים והמטרות שלכם: אנשים מחפשים עבודה בארגונים שיש להם ערכים דומים לשלם. הדגישו את הערכים והמטרות של הארגון שלכם במסרים שלכם לעובדים פוטנציאליים.
  • הפגינו חוסן ויציבות: אנשים מחפשים עבודה בארגונים שהם יציבים ויכולים לעמוד בפני משברים. הדגישו את החוזקות וההישגים של הארגון שלכם במהלך משברים קודמים.
  • אמצו תקשורת פתוחה: אנשים מחפשים עבודה בארגונים שהם שקופיים ומאמינים בשקיפות. היו שקופים לגבי האתגרים שאתם מתמודדים איתם והצעדים שאתם נוקטים כדי להתגבר עליהם.
  • הדגישו את היכולת שלכם להסתגל ולחדש: משברים מחייבים את הארגונים להסתגל ולחדש. הדגישו את היכולת של הארגון שלכם להסתגל לשינויים ולהתגבר על אתגרים.
  • השתמשו בפלטפורמות דיגיטליות: פלטפורמות דיגיטליות יכולות לעזור לכם להגיע לעובדים פוטנציאליים חדשים. השתמשו בפלטפורמות אלו כדי להציג את הארגון שלכם, את ערכיו ואת ההזדמנויות הקיימות בו. עודדו עובדים לשתף את הסיפורים שלהם על העבודה בארגון שלכם ברשת . סיפורים אישיים יכולים לעזור לכם להתחבר לעובדים פוטנציאליים.
  • השקיעו בהדרכה ופיתוח: אנשים מחפשים עבודה שמציעה הזדמנויות לצמיחה והתפתחות מקצועית במיוחד בתקופת משבר. הדגישו את ההזדמנויות הקיימות בארגון שלכם לצמיחה והתפתחות מקצועית.

לסיכום , גיוס כישרונות בזמנים של משבר דורש איזון עדין בין אמפתיה, חוסן וכושר הסתגלות. על ידי שימת דגש על הערכים, המטרות והתרבות של הארגון, ארגונים יכולים למשוך ולשמר כישרונות מובילים גם בעיצומה של מלחמה.

——————-

**לבנת קיזנר – מומחית בגיוס בכירים בארץ ובעולם בחברת  Hunter (Kestria Israel).  לבנת שימשה 16 שנים בתפקידי ניהול בכירים במגזר המסחר, התעשייה והשירותים ולכן לצד הניסיון בגיוס, היא מבינה את השפה העסקית ויש לה את היכולת לדבר למועמדים הבכירים בגובה העיניים.

חברת  Hunter (Kestria Israel) הוקמה בשנת 2008 והיא שותפה בלעדית ברשת איתור הבכירים מהגדולות בעולם Kestria Global, ובכך היא מעניקה ללקוחותיה את השירות המתקדם ביותר בתחום איתור והתאמה של מנהלים בכירים למשרות בארץ ובעולם, תוך הקפדה על שירות מקצועי ודיסקרטי הן למעסיקים והן למועמדים.

דוא"ל [email protected]   נייד 052-3421616, www.hunter.co.il

————

מקור התמונה:

Do you understand the concept of talent acquisition?