DHL מתפעלת 2 טיסות יומיות שנוחתות וממריאות במהלך השבוע, ומאפשרות לעסקים הישראליים לשלוח NEXT DAY לארה"ב, אירופה והונג קונג. המהירות מהווה פלטפורמה לעסקים מקומיים להתחרות בזירת העסקים הגלובלית בתנאים תחרותיים שווים. בשנתיים האחרונות ייעוד החברה קיבל משמעויות נוספות כמובילת מירב החיסונים לישראל ואחוז ניכר מהציוד הרפואי על כל גווניו, עם פריצת מגפת הקורונה
שדרוג טכנולוגי והתייעלות תפעולית – לא על חשבון העובדים: בתאגיד גאים בעובדה שהשדרוג הטכנולוגי שדרג גם את העובדים ואף אחד לא נפגע מהתהליך הרובוטי אלא להפך, הם נויידו בתפקיד ואף שודרגו בשכר. עובדה זו אינה מקרית שכן תאגיד DHL נבחר השנה למקום הראשון בעולם כמקום שהכי טוב לעבוד בו. מרכז המיון החדש נחשב פרויקט הדגל של מנכ"ל DHL אקספרס בישראל – יאיר ביטון שניצח על הפרויקט יחד עם סמנכל התפעול של DHL אקספרס ישראל, ניסים צרפתי
קרדיט לתמונה: פאבל טולצ'ינסקי – בצילום יאיר ביטון מנכל DHL אקספרס
יאיר ביטון מנכ"ל DHL אקספרס: "כ- 50% מהייבוא תחום הבלדרות נשען על אקספרס DHL, נמשיך לפעול במרץ ומתוך תחושת אחריות ושליחות בכדי לסייע להתפתחות הגלובלית של המשק הישראלי. אנחנו גאים בהנהלה הגלובלית של התאגיד שבירכה את הפרויקט היחיד מסוגו בכל המזרח התיכון. לא פחות מהשדרוג המקצועי אנחנו גאים בראיה ההוליסטית שלנו שמחברת בין שירות – תוצאות – ואנושיות. הרובוטיזציה קידמה את עובדי החברה וככל שאנחנו משדרגים את עצמנו כך גם העובדים משודרגים". אנו רואים בעובדים שלנו כשותפים מלאים להצלחה" ישראל לא שונה מהעולם וצרכי הלקוחות זהים, אך אם יש מאפיין אחד בולט ששונה היא העובדה כי ישראל היא "אי לוגסיטי" בניגוד לארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק – שינוע קרקעי בין מדינות על ידי משאיות לא קורה בישראל ולכן יש חשיבות עליונה לפיתוח תשתיות האוויר והים, וזאת בדיוק האחריות שלנו כלפי היצואנים והיבואנים בישראל.
ועוד קצת מידע ונתונים על DHL ישראל
∙ DHL ישראל לא ציבורית ולכן לא משתפת בתוצאות מקומיות (נסחר כקבוצה גלובלית בבורסה הגרמנית) – אך ניתן לציין כי קצב הגידול השנתי הממוצע בהיקף הפעילות הוא 25% בשנה בשנים האחרונות.
∙ המותג פעיל ב- 220 מדינות וטריטוריות – כל מדינה בעולם
∙ מספר עובדים בישראל: כ- 540
∙ שנת הקמה בישראל: 1997
∙ הנהלה: 70% מההנהלה הבכירה (סמנכ"לים) של החברה קודמה מתפקידי קו ראשון (נציגי שירות \ מכירות \ תפעול)