
האם מסתמן פתרון למשבר המחסור בנהגים ושדרוג תנאיהם?
מתווה שכר המשודרג לנהגי התחבורה הציבורית בישראל הוצג לאחרונה למשרד התחבורה. לאחרונה התקיימו מפגשי עבודה שהוביל ארגון נהגי התחבורה הציבורית עם עידן מועלם מנכ"ל הרשות לתחבורה ציבורית ונציגי החברות. המתווה גובש בהמשך לבקשת שרת התחבורה, מירי רגב, בכנס התחבורה הציבורית השנתי של ההסתדרות הלאומית שהתקיים באילת. יו"ר ארגון נהגי התחבורה הציבורית, ישראל גנון: "המתווה החדש יגרום לביקוש גובר לעבוד בענף התחבורה ולהשארת נהגות ונהגים טובים"

