שי חיות 12

תערוכות בינ"ל בחו"ל (2023) – לחשוף את העסק ולהיחשף לעולם

שי חיות 11.2022

זו אינה הפעם הראשונה שאני כותב על תערוכות בינלאומיות וממליץ לבקר בהן. בישראל וברחבי העולם מתקיימות תערוכות מסחריות רבות ועל פי אנשי שיווק ומכירות רבים תערוכות היו והינן אחד האמצעים הזולים והפופולריים לחשוף ולהיחשף לקשרים בינלאומיים. בין אם אתם מוכרים מוצרים או שירותים זהו עולם תוכן עשיר, מגוון ומקצועי שאין שני לו.  בשנים האחרונות חלה ירידה בקיומן של תערוכות מקצועיות לנוכח מגפת הקורונה שפקדה את העולם ומנעה בעיקר את היכולת להתנייע ממקום למקום ולתכנן אירוע גדול כאשר חרב המחלה מונפת. תערוכות רבות בוטלו או נדחו למועד לא ידוע. גם תערוכת אקספו 2020 בדובאי אמורה הייתה להיפתח בשנת הקורונה, אך נפתחה רק שנה לאחר מכן. התערוכה שבה השתתפו 192 מדינות נפתחה לאחר השקעה יוצאת דופן באמירויות ובמהלך חצי שנה (עד מרץ 2022) השתתפו בה מיליוני מבקרים. ועכשיו נצטרך לחכות עוד 5 שנים עד לתערוכת האקספו הבאה. אבל בינתיים…

 

לאיזו תערוכה כדאי לך להגיע?
מידע על תערוכות המעניינות בדיוק אתכם תוכלו למצוא באתר מכון היצוא תחת 'מנוע חיפוש תערוכות בינ"ל'. מכון היצוא מהווה גורם מקשר בין חברות ישראליות לבין תערוכות המתקיימות ברחבי העולם. יחידת התערוכות הבינלאומיות מספקת הכוונה וייעוץ בבחירת ספקי משנה, סיוע בהתנהלות מול גורמים רשמיים בישראל כגון נספחים מסחריים לצורך קבלת מידע וייעוץ לגבי ארצות היעד ועוד ועוד. באתר מכון היצוא מידע מגוון אודות תערוכות וכנסים ברחבי העולם ופרטי אנשי קשר המיועדים לספק סיוע ומידע.

התערוכות המוצגות בעולם ומופיעות גם באתר מכון היצוא כוללות מגוון תחומים ובוודאי גם את התחום שלכם – בנקאות, בריאות, חקלאות, מעבדות, ניקיון, עץ, רפואה, חשמל, טקסטיל, כלי רכב, כלי עבודה, כלים לבית, מוצרי צריכה, מוצרי מזון, מידע, ריהוט לסוגיו, משחקים, אופטיקה, אפנה, אוטומציה, אחזקת הבית, אינטרנט, אינסטלציה, אלקטרוניקה, אמנות, בנייה, ביוטכנולוגיה, תקשורת ועוד. תוכלו למצוא תערוכה ספציפית או פשוט לבצע חיפוש על פי נושא או תאריך.
בטבלה המצורפת ריכזתי עבורכם מספר תערוכות משמעותיות אשר תתקיימנה השנה.

שי חיות 3

כיצד תערכו לביקור בתערוכה בינלאומית?

אם אתם מעוניינים לבקר בתערוכה מקצועית בענף שלכם בררו מבעוד מועד את פרטי התערוכה (מיקום ומועד מדויק), הזמינו כרטיסים, טיסות ומלון (בסמוך למרכזי כנסים בינ"ל יש גם בתי מלון) וודאו שאתם עושים זאת מבעוד מועד. הביקושים לשירותים בסמוך לתערוכות גדולות רבים ולעיתים הסיכוי למצוא מלון, רכב או הסעות נמוך ככל שהמועד מתקרב.

בעניין הדפסת חומרים – העולם כבר השתנה. כיום פחות נוהגים להדפיס ולחלק חומרים ואם פעם יצאנו מתערוכה עם שקיות של חומר שיווקי הרי שהיום נותנים כבוד לאיכות הסביבה והרישומים והחלפת הפרטים נעשים באופן דיגיטאלי. ודווקא בגלל זה ראוי שהאתר ודף הפייסבוק שלכם יהיו עדכניים.

 

אני חוזר וממליץ לכל מומחה ובעל עסק המעוניין למכור ולשווק מחוץ לישראל או / ו להתפתח בתחומו ולהיחשף לטכנולוגיות, חידושים ומומחים לבקר בתערוכות, להתעניין, לקשור קשרים ולייצא ללקוחות בחו"ל את מיטב תוצרת הארץ.

COBתשמח לסייע בשילוח מקצועי – הובלה ימית או הובלה אווירית – תוך דאגה להפחתת עלויות ייבוא, ביטוח סחורות ועמילות מכס בה מקפידים על כל פרט.

——————–

* שי חיות, מומחה לשילוח בינלאומי, בעלים ומנכ"ל של חברת COB (סי.או.בי) שילוח בינלאומי המספקת פתרונות מקצועיים לענפי היבוא והיצוא תחת קורת גג אחת באוויר, בים וביבשה, בדגש על הפחתת עלויות ללקוח.