נמל אשדוד - שיתוף עם סינגפור - צילום פבל טולצ'ינסקי

שגריר סינגפור וסגנית מנהל משלחת סינגפור ביקורו בנמל אשדוד במטרה לשתף פעולה בתחום החדשנות

נמל אשדוד

 

שגריר סינגפור בישראל וסגנית מנהל משלחת סינגפור בישראל ביקורו בנמל אשדוד במטרה לשתף פעולה בתחום החדשנות עם MPA סינגפור והאקסלרטור Pier 71 הנחשב למוביל בעולם בתחום ה maritime.

השגריר מר יאן מאק הגיע לביקור בנמל אשדוד, במטרה לקדם שיתוף פעולה אסטרטגי בינלאומי בין נמל אשדוד לבין סינגפור, בהיבטים של חדשנות, תהליכי אקסלרציה והשקעות משותפות בחברות הזנק.
בפגישה השתתפו יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, שאול שניידר מנכ"ל בפועל אלי בר יוסף ומנהל מחלקת חדשנות רועי אברהמי.
הביקור מהווה נדבך נוסף של אסטרטגיית החדשנות של הנמל, במטרה להרחיב את יריעת הפעילות של החממה הטכנולוגית של עולם הנמלים שהוקמה על ידי נמל אשדוד בתחילת 2021. זאת באמצעות הפצה של שגרירויות חדשנות שיפעלו מטעם הנמל בנמלים וגופי מחקר מרחבי העולם. שגרירויות אשר הוקמו בשיתוף עם נמל אשדוד ופועלות בהצלחה בשנים האחרונות הן ניו יורק, ניו ג'רזי, ברצלונה, פלורידה, נמל סאנטוס ברזיל, נמל סלוניקי ועוד.

נמל אשדוד - שאול שניידר
יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד שאול שניידר, אמר כי:" אנו מודים לשגריר סינגפור מר יאן מאק על ביקורו בנמל במיוחד בתקופה זו, ועל תמיכתו בחיזוק הקשרים בין המדינות בכלל ובין נמל אשדוד לנמל סינגפור בפרט. נמל אשדוד פועל לקידום ולחיזוק שיתוף הפעולה האזורי של הנמל ביבשת אסיה, זאת באמצעות שיתופי פעולה והסכמי שיתוף ידע ."


מנכ"ל נמל אשדוד בפועל אלי בר יוסף, אמר: "אנו מברכים על הביקור אשר מאפשר לקדם את עולם החדשנות והסטארטאפים בנמל אשדוד. יש לנמל אשדוד ולסטארטאפים הפועלים בחממה הטכנולוגית שלו הרבה מה לתרום אם זה בתחום הסייבר ואם בתחום הלוגיסטיקה. אנו נמשיך לסייע למינוף החדשנות הישראלית מעבר לים."

צילום פבל טולצ'ינסקי