קיה, יונדאי 1

קיה, יונדאי קריידל, UPS בישראל ו-Quantum Hub משיקות בישראל אתגר חדשנות בתחום הלוגיסטיקה והרובוטיקה

קיה, יונדאי 2

קיה, יונדאי קריידל, UPS בישראל ו-Quantum Hub איחדו כוחות כדי לטפל בנקודות הכאב העיקריות בתהליכים לוגיסטיים ובתחום השילוח. הן מאמינות שבאמצעות רובוטיקה וטכנולוגיות חדשניות בתחום זה, הן עשויות לפתור את צרכי הלקוחות ולהביא להפחתת עלויות.

הסטארט-אפ המנצח ב-Logistics Open Innovation Challenge יזכה בהזדמנות לעבוד עם Kia PBV, Hyundai Cradle, Quantum Hub ועם נציגת UPS בישראל, ולעצב PoC משותף. בנוסף, הסטארט-אפ הזוכה יתקבל לתוכנית Quantum SPARK PoC Runway ויזכה בהזדמנות לעבוד עם החברות השותפות.

קיה מציעה פתרונות ושירותים בתעשיית הניידות והמשלוחים הגלובלית אשר מותאמים אישית ללקוחות בעזרת הכלי רכב מובנים (Purpose Built Vehicles- PBV). רכבי PBV הינם בעלי פלטפורמה גמישה עם מגוון פתרונות שירות יצירתיים המשרתים בצורה הטובה ביותר את מטרותיהם של קהל  הלקוחות. קיה חוזים את העתיד שבו תהיה נהיגה אוטונומית, ורכבי PBV  יפעלו בסינרגיה עם רובוטיקה, ניידות אווירית וערים חכמות.

UPS היא חברת הלוגיסטיקה והמשלוחים הגדולה בעולם, הפועלת ביותר מ-220 מדינות וטריטוריות, ומציעה מגוון רחב של שירותי שילוח חבילות ומטענים, לוגיסטיקה וניהול שרשרת אספקה וכן מציעה פתרונות מתקדמים למסחר אלקטרוני. זכיינית UPS בישראל מפעילה את מגוון שירותי החברה באמצעות 8 סניפים ברחבי הארץ, כ-200 רכבי הפצה ומעל 900 עובדים.

ליאב בן רובי, מנכ"ל  Quantum Hub, מרכז החדשנות של קבוצת תעבורה-לבנת וקבוצת טלקאר (יבואנית KIA בישראל) בשיתוף עם קבוצת Hyundai (קוריאה), קבוצת VDL (הולנד) וקבוצת בזן. ״אני שמח על כך שהצלחנו ליצור שיתוף פעולה בין שני תאגידים גדולים שחברו לאתגר משותף שעשוי להוביל לפתרונות טכנולוגיים שיבחנו ע״י Beta site של קוואנטום בישראל ויספקו הזדמנות לטק הישראלי להשתלב בתוך הפעילויות של חברות אלו״.

SVP Sangdae Kim, ראש חטיבת Kia, המציעה פתרונות ושירותים מותאמים אישית ללקוחות בתעשיית הניידות והמשלוחים העולמית המשתמשים בכלי רכב מובנים (PBV) אמר: "בסביבת רכב המשתנה במהירות, הדגש העיקרי שלנו ביוזמת PBV נשען על הלקוחות המוערכים שלנו. פתרונות טכנולוגיים של סטארטאפים יעזרו לנו לזהות את צרכי הלקוחות שלנו וכן לספק רכבים ופתרונות מיטביים. קיה תמשיך לחקור עוד קולות שונים בשוק כדי להציג את ה-PBV שלנו כמענה הטוב ביותר לצרכי הלקוח."

קיה, יונדאי 3

שי גוטמן, סמנכ"ל החדשנות והטכנולוגיה של נציגת UPS בישראל, מציין כי "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם  Quantum hub המתחבר לחזון הטכנולוגי שלנו ליצור שיתופי פעולה בין סטארטאפים לחברות הפועלות בתחום שרשרת אספקה וכמובן בבניית יכולות SCALE ברמה גלובאלית. יש פה הזדמנות עבור סטארט-אפים להציג פתרונות לחברות המובילות בעולם ולהיכנס למסלול PoC".

למידע נוסף על האתגר –   https://www.quantum-challenge.tech/

————-

קרדיט לצילום: איתמר דובק