צים - תמונת אווירה

צים עלתה בדרוג חברות הספנות הגלובלי בעקבות תנופת הפיתוח של הצי

צים - לוגו

חברת היעוץ Linerlytica  פירסמה אמש כי על פי הנתונים העדכניים, חברת צים עלתה למקום התשיעי בעולם במונחי נפח הובלה. צים עקפה את חברת הספנות הטייוואנית Yang Ming שירדה למקום העשירי. השיפור בדרוג נובע מכניסתן ההדרגתית של אוניות חדישות לצי שהחברה מתפעלת, בהן 10 אוניות מונעות בגז טבעי בעלות כושר הובלה של מעל 15,000 מכולות 20 רגל.

פרויקט חידוש הצי של צים שהחל ב 2020 יוביל לתמורה מהותית בפעילות החברה ומבנה ההון שלה, עם כניסתן של אוניות מתקדמות, חסכוניות וירוקות, המעניקות לחברה יתרונות עיסקיים משמעותיים.

מאז 2020 צמח כושר ההובלה של הצי בתפעול צים ב-155%, על פי אותם נתונים. עד סוף השנה יכנסו לשירות 19 אוניות חדישות נוספות. בסך הכל יתווספו לצי החברה 46 אוניות, מהן 28 מונעות בגז טבעי, אשר יציבו את החברה כאחת המובילות בצמצום פליטות וטביעת הרגל הפחמנית של פעילות החברה.

 

אודות צים

חברת צים שירותי ספנות משולבים (NYSE:ZIM) נוסדה בישראל בשנת 1945, והיא חברת ספנות והובלה ימית גלובלית מובילה. לצים פעילות ביותר מ-90 מדינות, והיא משרתת כ-33,000 לקוחות ביותר מ-200 נמלים ברחבי העולם. צים מיישמת אסטרטגיות דיגיטליות ומחויבות לערכי אחריות תאגידית וסביבתית על מנת לספק ללקוחותיה שירותי ספנות ופתרונות לוגיסטיים חדשניים, שירות מעולה וחווית לקוח מיטבית. האסטרטגיית המבודלת של צים, המבוססת על ניהול גמיש של צי האוניות ופריסתו הגיאוגרפית, מאפשרת לחברה כיסוי בקווי סחר עיקריים, תוך התמקדות בשווקים נבחרים שבהם יש לחברה יתרון תחרותי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה בכתובת www.ZIM.com.