צים 1

צים העניקה שמות לשלוש אוניות LNG חדשות המצטרפות לצי החברה

צים הודיעה היום כי השבוע נערכו בקוריאה ובסין טקסי הענקת שם של שלוש אוניות חדשות שהצטרפו לצי החברה. זהו צעד חשוב במאמצי הקיימות של החברה, והשלמתו של שלב מרכזי בתהליך הנרחב של חידוש צי החברה.

טקס מתן השם של ZIM MOUNT ELBRUS וZIM MOUNT VINSON , האחרונות בסדרה של עשר אוניות  LNG(גז נוזלי טבעי) של 15,000 מכולותTEU  התקיים במספנת SHI Geoje בקוריאה. בהתאם למסורת, שתי האוניות המתקדמות והירוקות נקראו בשם על ידי הגברות המשיקות ("godmothers"), גב' חני קלינסקי, סמנכ"לית בכירה של היחידה העסקית הפסיפית של צים, וגברת ג'ואי צ'או, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בכירה. האוניות החדשות מתוכננות להצטרף לשירותZIM Container Service Pacific (ZCP)  – שירות הדגל של צים, המקשר בין אסיה לחוף המזרחי של ארה"ב. עם צירופן של שתי האניות, כל אוניות השירות יהיו אוניות LNG. אוניות השירות הן הראשונות בענף מסוגן הפקדות את נמלי החוף המזרחי של ארה"ב.

ZIM PEARL שנבנתה במספנת Jiangsu Yangzijiang בסין נקראה בשם ע"י הגברת המשיקה וויני וינג האן נג, רעייתו של נשיא ומנכ"ל חברת Seaspan מר בינג צ'ן. היא החמישית בסדרה של 15 אוניות LNG של 7,700 מכולות TEU.

נשיא ומנכ"ל צים, אלי גליקמן, אמר: "השלמת הסדרה של עשר אוניות LNG בנות 15,000 TEU היא אבן דרך משמעותית במסע שלנו לעבר היעד של אפס פליטות, עם הטכנולוגיה הנקייה ביותר הקיימת כיום בקנה מידה גדול. ההשקעה של צים בכלי שיט המונעים על ידי LNG מדגישה את מחויבותה להפחתת פליטת פחמן ואימוץ אסטרטגיה המקדמת עתיד נקי יותר בתעשיית הספנות הגלובלית. כשליש מהיכולת התפעולית שלנו תונע על ידי LNG לאחר כניסתן של כל 28 אוניות ה-LNG לצי שלנו כמתוכנן. צים מבססת את מעמדה כמובילה בקידום קיימות בתעשיית הספנות."

גליקמן הוסיף: "בנוסף לכך, כלי השיט המודרניים והיעילים הללו מביאים תרומה מהותית לביצועים התפעוליים של צים. אנו פועלים בסביבה עסקית דינמית ומשתנה במהירות, והצי המחודש ממלא תפקיד מרכזי בהבטחת חוסנה של החברה כיום ובעתיד".