נמל אשדוד ואוורגרין

ציון "פלטינה" לחברת נמל אשדוד בדירוג "מעלה"

חברת נמל אשדוד זכתה בציון "פלטינה", בדירוג "מעלה" היוקרתי.  הדירוג נחשף באירוע במשרדי הבורסה לניירות ערך בתל אביב, במעמד נשיא המדינה, יצחק הרצוג ובכירי המשק.

בדירוג "מעלה", המפורסם מאז שנת 2006, משתתפות למעלה מ-100  החברות הגדולות הפעילות במשק הישראלי, וביניהן חברות ממשלתיות, חברות פרטיות וחברות ציבוריות. הדירוג מאפשר לחברות המובילות במשק לבחון ולדרג את ביצועיהן בתחום האחריות התאגידית ולהיכלל בדירוג מעלה. החברות הציבוריות מהוות בסיס למדד מעלה בבורסה לניירות ערך.

הדירוג, אשר נועד לשמש כלי לניהול תשתית האחריות התאגידית בחברות, כולל שישה פרקים: אתיקה בישראל, סביבת עבודה, מעורבות בקהילה, איכות הסביבה, ממשל תאגידי ופרק ניהול ודיווח. עבור כל פרק מקבלות החברות המדורגות ציון של עד 100 נקודות. חברת נמל אשדוד זכתה בציונים גבוהים בדירוג, בתחומי הבריאות, מדיניות השקעה חברתית בטיחות, גיוון סביבת עבודה, פיתוח ההון האנושי והתנדבות העובדים.

לדברי שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ תא"ל מיל' מירי רגב: "אני שמחה לברך את נמל אשדוד על הזכיה המכובדת הזו, דבר המעיד על מערכת אשר עובדת בתיאום וביחד על מנת לשפר את השירות לאזרח ולהוריד את יוקר המחיה. אחרי שנים רבות שבהן נטען כי נמלי הים בישראל הם הגורם הראשון ליוקר המחייה, שינינו את המשוואה, כיום נמלי הים התחרותיים תורמים להפחתת יוקר המחיי בישראל, וכפי שאני תמיד אומרת, העובדים הם הפתרון ולא הבעיה. התחרות בנמלי הים מאפשרת לנו לשבור שיאים ולקלוט כאן בישראל את אוניות המטענים הגדולות ביותר בעולם. בזכות הגעת המגה-אוניות תעריפי ההובלה הימית לישראל וממנה נחתכים ונמצאים בירידה, מה שמאפשר בסופו של דבר למשק הישראלי להיות יותר תחרותי בייצוא וגם בייבוא".

השר לשיתוף פעולה אזורי, שר במשרד המשפטים והשר המקשר בין הממשלה לכנסת דודי אמסלם אמר :  "יישר כוח לכל עובדות ועובדי נמל אשדוד על עבודת הקודש שהם עושים, שזוכה גם להכרה הראויה וגם להוקרה המוצדקת. שאפו ענק על ההישג יוצא הדופן. שאו ברכה והמשיכו לפעול בנאמנות ובהצלחה רבה למען לקוחות הנמל ובכלל."

שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, אמר:  "הזכייה שלנו בדירוג פלטינה, הינה תוצאה של עבודה קשה ומאומצת. אנו שמחים לראות כי חברת נמל אשדוד זכתה בציונים גבוהים בתחומים השונים. נמשיך להשתפר ולהוביל."

אלי בר יוסף, מנכ"ל חברת נמל אשדוד מסר: "אנו שמחים כי חברת נמל אשדוד זכתה בציונים גבוהים ובדירוג פלטינה. חברת נמל אשדוד תמשיך להוביל ולהצטיין ולהיות הנמל של ישראל".

מומו מהדב, מנכ"ל ארגון מעלה: "דירוג 2023 משקף בין השאר את המחויבות של החברות הגדולות במשק לקידום שוויון מגדרי וגיוון במקומות העבודה. באמצעות המדידה השיטתית לאורל השנים ניתן לראות את ההתקדמות וגם את הפערים אותם עדיין יש להשלים. מלוא ההערכה לחברות המדורגות על העשייה וההתקדמות.״

 

לפרטים נוספים: יגאל בן זיקרי –  050-5622233 , חן ספנקו – 050-5730481

ניתן לגלוש לאתר האינטרנט של חברת נמל אשדוד בכתובת:  http://www.ashdodport.co.il