פרידנזון

פרידנזון ג׳נריישן תקים מרלו״ג בעורף אשדוד מיועד לאחסון חומ״ס

חברת פרידנזון ג׳נריישן מרכזים לוגיסטיים זכתה במכרז של חנ״י להקמת מרלו״ג חומרים מסוכנים (חומ״ס) בסמוך לנמל הדרום. המכרז מעניק לחברה מימוש הרשאה עבור שטח של כ-18 דונם ומחברת פרידנזון נמסר כי כבר בימים אלה היא החלה את שלב התכנון הראשוני עבור הקמת המרלו״ג.

על פי התכנון, המרלו״ג הייחודי ייבנה לגובה של 20 מטר וישתרע על שטח של כ-10,000 מטר. על השטח יוקם  מרכז לוגיסטי מתקדם וטכנולוגי לאחסנה ולביצוע כלל הפעולות הלוגיסטיות לחומ״ס ממגוון הסיווגים.

אילן כהן, מנכ״ל החברה, מציין כי הזכייה במכרז משרתת את יעדי החברה ומטרותיה להתרחבות בסקטורים  אסטרטגיים תוך מתן סל שירותים לכל היצע הסגמנטים הנדרשים בשוק.

מחברת פרידנזון ג׳נריישן מרכזים לוגיסטיים נמסר עוד כי ״החברה ממשיכה את התנופה שלה כאשר בתחילת רבעון שני של שנת 2024 החברה צפויה להתחיל בניית מרלו״ג בשטח אדמירליטי בחיפה המתפרש על שטח של  15,000 מ״ר ומשלב פתרונות אחסנה ושטחי תצוגה. זאת בנוסף למרלו״ג שנפתח באשדוד, המרכז הלוגיסטי החדש מוקם בשטח כולל של 12,500 מ״ר, מכיל 7,500 משטחים לאחסנה בהקפאה עמוקה וכולל מרכז מיון. המערך הייחודי יופעל על ידי מספר עגורנים העובדים בטכנולוגיה חדשנית, המבוססת על מערכות אוטומטיות של ליקוט ואחסון ללא מגע יד אדם״.

הדמייה של המרלו״ג שייבנה בעורף נמל הדרום | צילום: יח"צ

הידיעה באדיבות אתר Port2Port