ניהול עובדים

משיק וחברת התוכנה Simplify מציעים לארגונים חבילת פתרונות מבוססי AI לניהול עובדים במיקור חוץ

אריה בן שמואלי

אריה בן שמואלי מנכ"ל משיק

 

חברת הייעוץ הבינלאומית משיק המתמחה בפתרונות מתקדמים בתחומי שרשרת האספקה והרכש, מכריזה על שיתוף פעולה עסקי עם חברת Simplify שפיתחה תוכנת SAAS  המחברת באופן חד ערכי בין לקוחות, ספקים ועובדים במיקור חוץ ותומכת את כלל התהליכים האופרטיביים והמסחריים – Procure to Pay. התוכנה שפותחה בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, קלה וידידותית למשתמש ומקשרת בין כל הגורמים המעורבים בתהליך לרבות משאבי אנוש, רכש, כספים, מנהלים, תפעול ועוד בהתאם לצרכי הארגון.

בסגמנט משאבי האנוש מציעה המערכת "להפוך את תהליך הגיוס לדמוקרטי, פשוט, שקוף והוגן", עם מערכת אסוציאטיבית לתפעול של ניהול תהליכי מיון ובחירת מועמדים. המערכת עושה שימוש בבינה מלאכותית AI מתקדמת, הסורקת ומשווה בין הגדרת ודרישות התפקיד לקורות החיים, ניהול מועמדים ועובדים, וגם מאפשרת קישור ישיר לאפליקציות מועמדים פופולאריות כמו  Indeed , LinkedIn , ניהול תהליכי קבלת ועזיבת עובדים, וניהול נוכחות עובדים או ביצוע משימות. עוד מיכולות מהערכת, ניהול ומדידת ביצועים, תהליכי דרישה, ניהול ספקים, חוזים, מחירונים, תהליך תשלומים, ניהול והתאמה לדרישות הרגולציה וביצוע דו"חות ואנליזות תוך סיפוק נתוני ONLINE .

אריה בן- שמואלי מנכ"ל משיק: "ארגז הכלים של מומחי החברה מסייע לארגונים גדולים למצוא את הדרכים להתייעל ולהיות תחרותיים בכלל הסגמנטים של פעילותם, לרבות בייעול הרכש, התובלה ושרשרת האספקה, בגישה למכרזים מקוונים, בהנגשת שווקים אלטרנטיביים לחומרי גלם ועוד. נושא מרכזי עליו אנו שמים דגש הוא המשאב האנושי וניהול עובדים, בעיקר בארגונים המעסיקים עובדים רבים במיקור חוץ. התוכנה של Simplify מבוססת מערכת SAAS  המבטיחה יישום והטמעה מהירים עם קישור ואינטגרציה למערכות ERP   ואפליקציה על גבי מכשיר סלולארי. שיתוף הפעולה בין משיק לחברת התוכנה מאפשר להנגיש פתרונות להבניה ואוטומציה של כל התהליכים הנוגעים למשאב האנושי ולרכש הארגוני מקצה לקצה ומאפשר לארגונים להטמיע נהלי ותהליכי עבודה יעילים, אחידים, מדידים ומבוקרים המנוהלים בשקיפות. המערכת מתאימה לארגונים אשר ההוצאה השנתית שלהם לכוח – אדם במיקור חוץ היא 5 מיליוני דולרים ומעלה".

 

 

מקור התמונה: https://www.kyinbridges.com/employee-management-what-it-is-and-how-to-do-it/