ביג לוג 1

מנטפילד רוכשת 51% מחברת המרלו״גים ביגלוג

חברת השילוח והלוגיסטיקה מנטפילד חתמה על עסקה לרכישת 51% מחברת המרלו״גים ביגלוג לפי שווי כולל של כ-50 מיליון שקל. חברת ביגלוג לוגיסטיקה הוקמה במהלך שנת 2019 והיא מתמחה בשירותי TPL. בתחילת השנה התקשרה החברה עם ריט1 הציבורית לשכירות והקמת מרלו״ג מודרני בשטח בנוי של כ-35,000 מ״ר בבית שמש שצפוי להיות מוכן לפעילות לקראת סוף שנת 2024. המרלו״ג החדש יתווסף למרלו״ג קיים של החברה באשקלון בהיקף של כ-10,000 מ״ר. שני המרלו״גים ייתנו מענה למגוון שירותי לוגיסטיקה בתחומים שונים.

עומר יצהרי, מנכ״ל חברת מנטפילד: ״מנטפילד מנהלת ומפעילה עבור לקוחותיה מרלו״גים בהיקף כולל של עשרות אלפי מ״ר במספר מדינות בעולם, בהן ארה״ב, סין, צרפת ואנגליה. רכישה זאת הינה דריסת הרגל הראשונה של החברה בהקמת מרלו״גים בישראל ובכוונתנו להמשיך להשקיע ולפתח תחום זה גם בעתיד. פעילות המרלו״גים הינה סינרגטית ומשלימה את פעילות החברה ותאפשר מתן סל שירותים מלא ללקוחותינו״.

מוטי רוזנפלד ורועי ענבר מנהלי חברת ביגלוג הביעו את שביעות רצונם מהמהלך המשותף: ״אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה בין מנטפילד וביגלוג יניב תוצאות מבורכות בדרך להפוך את ביגלוג לשחקן משמעותי ודומיננטי בתחום הלוגיסטיקה בארץ ומאמינים כי מנטפילד תצמח מאוד ממהלך זה תוך שהיא תעניק ללקוחותיה שירות מלא לאורך כל שרשרת האספקה. כבר עכשיו חתמנו על חוזים עם מספר לקוחות עוגן מובילים עבור המרלו״ג החדש ואנחנו פועלים לצרף לקוחות נוספים עד מועד ההפעלה הצפוי בסוף שנת 2024״.

נזכיר כי קרן לגאסי נכנסה לפני שנה כשותפה בחברת מנטפילד במטרה להשקיע בהמשך התרחבותה העסקית של מנטפילד, בכניסה לתחומי פעילות ורטיקלים חדשים והשקעה בתהליכי הדיגיטציה בחברה.

מנטפילד היא חברת לוגיסטיקה בינ״ל תוצרת ״כחול לבן״ והיא פועלת בכל העולם, באמצעות חברות בנות ב-31 משרדים בינלאומיים הפרוסים בשלוש יבשות ורשת סוכנים ביותר מ-100 מדינות. בנוסף מנטפילד מפעילה מרלו״גים בארה״ב, אנגליה, צרפת וסין. עם הרכישה האחרונה יהיה זה צעדה הראשון של מנטפילד לפעילות מרלו״גים בישראל. לחברה ניסיון של למעלה מ-40 שנה בשינוע והובלת מטענים בכל התחומים, לרבות אלקטרוניקה, פרמצבטיקה, ביטחון, רכב, אופנה וטקסטיל, מזון וחקלאות. בין לקוחותיה נמנות חברות מובילות בעולם.

 

הידיעה באדיבות אתר Port2Port