לוגיסטיקר נבחרה לספק הלוגיסטי של נתגז ישראל

חברת לוגיסטיקר, מקבוצת ממן, המובילה בפתרונות  לוגיסטיקה במיקור חוץ, זכתה במכרז למתן שירותים לוגיסטיים עבור חברת נתיבי הגז לישראל (נתגז), הכוללים תמיכה בפרויקט הלאומי של  חיבור מדינת ישראל לצנרת הגז הטבעי.

חברת נתיבי הגז הטבעי לישראל בע״מ היא חברה ממשלתית שהוקמה בשנת 2003 למטרת הקמה והפעלה של מערכת הולכת גז טבעי בלחץ גבוה בישראל. החברה פועלת בתחום הפעלת מערכת ההולכה של הגז הטבעי מהספק לצרכנים בישראל, ומחזיקה בזיכיון בלעדי לעיסוק בתחום עד 2034.

חברת לוגיסטיקר סיפקה שירותים לוגיסטיים לחברת נתיבי הגז לישראל במהלך 18 השנים האחרונות. כעת, עם תום תקופת החוזה, יצאה החברה הממשלתית במכרז חדש, שזכה לעניין רב בקרב כל חברות הלוגיסטיקה בישראל, ובסופו כאמור, נבחרה ההצעה של חברת לוגיסטיקר.

המכרז נחתם לתקופה של שנתיים עם אופציה ל-2 תקופות נוספות בנות שנתיים (סה״כ 6 שנים) והוא עתיד לייצר ללוגיסטיקר פעילות בהיקף של 4 מיליון שקל.

מגוון השירותים הלוגיסטיים שתספק לוגיסטיקר לחברת נתיבי הגז לישראל כולל: אחריות מלאה מקצה לקצה של מלאי הצינורות וחלקי החילוף , פריקת הצינורות מהאוניות עם הגעתן לארץ, העמסתן על גבי משאיות והובלה למתחמי האחסנה, תיאום ותפעול קבלני המשנה ותמיכה במערך הרכש של החברה.

לוגיסטיקר

זאב מנצור, מנכ״ל לוגיסטיקר

לדברי זאב מנצור, מנכ״ל לוגיסטיקר: ״אנו מודים להנהלת חברת נתיבי הגז לישראל על בחירתם החוזרת בחברת לוגיסטיקר. אין ספק שהמשך הפעילות המשותפת בין החברות תתרום רבות לפרויקט הלאומי של מערכת ההולכה הארצית של הגז הטבעי בישראל״. 

נציין כי במהלך תשעת החודשים הראשונים של 2023 רשם סקטור השירותים הלוגיסטיים של קבוצת ממן, גידול של 5.7% בהיקף ההכנסות לסך של 498 אלפי שקל לעומת 471 מיליון שקל ב-2022. הגידול נבע מפתיחת מרכזים הלוגיסטיים החדשים, מקליטת לקוחות חדשים וגידול בפעילות הלוגיסטית מול לקוחות. הרווח תפעולי של החברה הגיע ל-59 מיליון שקל לעומת רווח תפעולי של כ-42 מיליון שקל אשתקד – גידול של 39.6%.

הידיעה באדיבות אתר Port2Port

צילום: פבל טולצ'ינסקי