לוגיסטיקר

לוגיסטיקר הקימה מרלו״ג עבור משטרת ישראל

לוגיסטיקר - לוגו

חברת לוגיסטיקר, בניהולו של זאב מנצור, התבקשה להקים עבור משטרת ישראל מרלו״ג ייעודי לאיסוף ממצאים וציוד אישי של הנרצחים, הנעדרים והניצולים מהתקפת הטרור שהתחוללה בשביעי לאוקטובר, מתוך מטרה לאפשר זיכרון אחרון למשפחות ולאפשר לניצולים לקבל את הציוד האישי שלהם בחזרה.

חברת לוגיסטיקר הקימה תוך 72 שעות את מרלו״ג ״חרבות ברזל״ שמשתרע על פני שטח של 700 מ״ר בסמוך למשרדי להב 433 בלוד. המרלו״ג כולל חדר לקליטה ולמיון אלפי הפריטים שנאספו מהשטח ע״י מד״א, מתנדבי זק״א וחיילים. עוד כולל המרלו״ג, חדר לניקיון הפריטים, עמדות עבודה ממוחשבות, עמדות ייעודיות לשוטרי מז״פ ומאות מטרים של מידופים, שמסונכרנים באופר ישיר למערכות מידע לניהול ולאיתור הממצאים.

הפריטים שנאספו בשטח כוללים נעליים, חולצות, מכנסיים, צמידים ושרשראות, שעונים, טלפונים ניידים, תיקים, אוהלים וכיו״ב. עם הגעתם למרלו״ג בלוד הם עוברים, בסיוע יחידות אח״מ (אגף חקירות ומודיעין), מז״פ (מחלקת זיהוי פלילי) ומתנדבים, תהליך של מיון, זיהוי וקטלוג בדומה לתהליך שעובר ״מוצג פלילי״.

אחרי שהממצא קושר באופן וודאי לנרצח הוא עובר ניקיון על ידי מתנדבי זק״א ונציג המשטרה מעדכן את המשפחה כי הממצא מוכן למסירה. בשלב זה שוטרי יחידת להב 433 מגיעים לבית המשפחה למסור לה את הממצא באופן אישי. במידה ומדובר בממצא של אדם שניצל מהתקפת הטרור, מערך ההפצה של חברת לוגיסטיקר משנע את הממצא, לתחנת המשטרה הקרובה ביותר לביתו והוא מוזמן לקחת אותו משם בזמנו הפנוי.

לדברי זאב מנצור, מנכ״ל לוגיסטיקר, ״מדובר באחד הפרויקטים המרגשים שהייתי שותף להם. כולי תקווה שהפעילות המבורכת של משטרת ישראל תצליח להקל ולו במעט על משפחות הנרצחים שיוכלו לקבל את הזיכרון האחרון מהאהוב שלהן״.

הידיעה באדיבות אתר Port2Port