יוניון

יוניון רכב תעשייתי תשווק פתרון לשינוע ואחסנת משטחים באמצעות קרוניות אוטונומיות של Megvii

חברת יוניון רכב תעשייתי בע"מ (UIV) המשווקת הרשמית בישראל של המלגזות וכלי השינוע של חברת TOYOTA MATERIAL HANDLING, החברה הגדולה בעולם בתחום כלי השינוע תייצג את חברת Megvii הסינית בישראל בתחום המחסנים האוטומטיים, ולשווק את  הפתרון פורץ הדרך שפיתחה Megvii לשינוע ואחסנת משטחים בשיטת Shuttle D3. "מערכת השאטלים מורכבת מקרוניות הנעות בתוך מערכות מידוף ארוכות בשישה כיוונים (קדימה, אחורה, ימינה, שמאלה, למעלה ולמטה). המערכת, הדומה לקובייה הונגרית, מאפשרת אחסון מעורב של מוצרים במערכות המידוף הארוכות  ומגדילה במידה משמעותית את נפח האחסנה הפוטנציאלי בעזרת מערכת ניהול מיקומים מתקדמת", מסביר בני גבעון, סמנכ"ל פיתוח עסקי והאחראי תחום האוטומציה ביוניון רכב תעשייתי.

מהם יתרונות המערכת?

"המערכת מנצלת את שטח הרצפה בצורה מיטבית; הפעלתה דורשת כוח אדם מזערי; היא בנויה בצורה מודולרית המאפשרת גמישות מרבית ואת התצורה הסופית ניתן להתאים לצרכי הארגון. כמו כן ניתן ליישם את המערכת בשלבים ולהרחיבה בצורה מודולרית בהתאם לגידול בפעילות החברה.

לדברי גבעון, המערכת מתאימה למגוון סוגי מחסנים כולל מחסני קירור עמוק. Megvii", שהיא חלוצה בתחום הבינה המלאכותית, מחוללת מהפכה של ממש באופן שבו מחסנים פועלים ומנהלים את המלאי שלהם".