יוניון רכב תעשייתי תשווק מערכות חדשניות במחסנים אוטומטיים של Vanderlande מקבוצת TOYOTA

חברת יוניון רכב תעשייתי בע"מ (UIV) המשווקת הרשמית בישראל של המלגזות וכלי השינוע של חברת TOYOTA MATERIAL HANDLING, החברה הגדולה בעולם בתחום כלי השינוע תייצג בישראל את חברת Vanderlande ההולנדית השייכת לקבוצת TOYOTA העולמית. "Vanderlande עומדת בחזית הפתרונות הלוגיסטיים האוטומטיים המהפכניים ומציגה מערכות מתקדמות שמעצבות מחדש את אופן פעולתן של תעשיות תוך שיפור היעילות, דיוק וגמישות ללא תחרות",  אומר בני גבעון, סמנכ"ל הפיתוח העסקי והאחראי על תחום האוטומציה ביוניון רכב תעשייתי.

Vanderlande מתמחה בשלושה תחומים עיקריים: מערכות מיון אוטומטיות בכל טווח הגדלים והמשקלים (ממעטפות ועד מזוודות); מחסני ליקוט אוטומטיים הבנויים על רובוטים בעלי כושר תנועה דו כיוונים המאפשרים תפוקות ליקוט גבוהות ביותר (Adapto);  מערכת אחסון והסעה אוטומטית (AS/RS – Automated Storage and Retravel system).

המערכות האוטומטיות של Vanderlande מתאימות למגוון תעשיות, למסחר אלקטרוני ולקמעונאות, וניתן למצוא אותן בשדות תעופה ובמחסנים. "הן מצוידות בחיישנים חדשניים, אלגוריתמים מונעי בינה מלאכותית ויכולות רובוטיות, ויכולות להתמודד בקלות עם משימות מורכבות – מיון, ליקוט, אריזה או הפצה", מסביר גבעון. "המערכות הללו מבטיחות שכל המוצרים יועברו במהירות ובדייקנות דרך שרשרת האספקה".

 חכמות ככל שיהיו – האם המערכות הללו מספיק בטוחות?

"מנגנוני בטיחות מתקדמים, לרבות זיהוי מכשולים בזמן אמת, מערכות מונעות התנגשות ושיתוף פעולה בין אדם למכונה, יוצרים סביבת עבודה מאובטחת. זה לא רק ממזער את הסיכון לתאונות אלא גם משרה אמון בקרב כל העובדים  לצד מערכות אוטומטיות אלו".

מדובר בהשקעה לא קטנה. מה הכדאיות של מערכות כאלו?

"עסקים שעושים שימוש במערכות אוטומטיות חווים התייעלות ועלייה בולטת בפריון. תהליכים אוטומטיים מובילים לצמצום זמני טיפול, מזעור שגיאות, והתוצאה –  תפוקה גבוהה יותר ובסופו של דבר, החזר משמעותי על ההשקעה. החלטה על הכנסת מערכות כאלה צריכה להישקל בכובד ראש, וניתן לבצע התאמה אישית לצרכיו של כל עסק ספציפי. יש חברות ייעוץ שעוסקות בתחום ואנחנו עובדים איתן בשיתוף פעולה מלא ובשקיפות".