טראקנט: רכישת נ.ו.ע סוללת את הדרך ל-Uber Freight הישראלי

טראקנט לוגו לאתר

טראקנט אנטרפרייז בע"מ הודיעה לבורסה לניירות ערך בתל אביב על השלמת רכישת מלוא מניות חברת מובילי נ.ו.ע בע"מ, צעד אסטרטגי שממזג בין פלטפורמת לוגיסטיקה דיגיטלית מהמתקדמות בישראל לבין זרוע ביצועית חיה ורווחית בשוק ההובלות. החיבור נועד לסלול את הדרך להקמת מודל   Uber Freight  ישראלי ראשון מסוגו.
מובילי נ.ו.ע, חברה ותיקה בתחום שירותי ההובלה והאחסנה, מפעילה כיום צי של כ-48 כלי רכב כבדים להובלה בקירור, הקפאה וקונטיינרים, הובלות מסחריות ומיוחדות, ומנהלת מחסן לוגיסטי בשטח של כ-1,500 מ"ר. בין לקוחותיה נמנים גופים מהשורה הראשונה במשק – בהם החברה המרכזית (קוקה קולה, חוגלה, סנו, תנובה, ליימן-שליסל, משרד הביטחון וסימנס.
* הכנסות מובילי נ.ו.ע בשנת 2024 הסתכמו בכ-23.9 מיליון שקל (לא מבוקר),    לעומת 18.8 מיליון שקל בשנת 2023 ((מבוקר), עלייה של כ-27% לעומת השנה הקודמת.
רכישת נ.ו.ע אינה רק חיזוק תפעולי: החברה תזרים פעילות עסקית חיה ומבוססת לקוחות ישירות אל פלטפורמת טראקנט, שתציע הזמנת הובלה דיגיטלית, מעקב בזמן אמת, חוזים ושטרי מטען דיגיטליים, תיעוד מסירה ומדידת פליטות פחמן – בלחיצת כפתור ובשקיפות מלאה.
במקביל, מובילי נ.ו.ע ממשיכה להפעיל את מסגרות האשראי הקיימות מול התאגידים הבנקאיים, דבר המבטיח רציפות תפעולית ויציבות פיננסית.
טראקנט הרחיבה בשנה האחרונה את פעילותה בתחום "הגשר היבשתי" – נתיב הובלה חדשני המחבר בין איחוד האמירויות, סעודיה וירדן לבין נמל חיפה, ואשר חוסך כ-80% מהזמן לעומת נתיב השיט הימי דרך תעלת סואץ. הגשר היבשתי מיישם הלכה למעשה את הסכמי אברהם, ומספק פתרון אסטרטגי לאיומים הביטחוניים בים האדום תוך הצעת חלופה אמינה, מהירה ותחרותית. עם השלמת רכישת מובילי נ.ו.ע, תועבר אחריות ניהול ותפעול הגשר היבשתי לנ.ו.ע, אשר תנהל גם את שלב ה"מייל האחרון" – הפצת הסחורות ברחבי ישראל לאחר מעברן דרך גשר חוסיין – וכל זאת תוך יישום מלא והטמעה של הטכנולוגיות הדיגיטליות שפיתחה טראקנט.
חנן פרידמן - טראקנט
לדברי חנן פרידמן, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון טראקנט:
"טראקנט מובילה את הטכנולוגיה לתחבורה חכמה לכלי רכב כבדים ואת מהפכת הדיגיטציה בשוק הלוגיסטיקה, באמצעות פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת שמחוברת לראשונה לזרוע ביצועית חיה ורווחית בדמות מובילי נ.ו.ע.  החיבור האסטרטגי הזה מזרים פעילות עסקית אמיתית ולקוחות מהשורה הראשונה ישירות אל תוך המערכת הדיגיטלית, מייצר Proof of Concept (POC) אמיתי לשוק ההובלה החכמה בישראל, ולאחריו ניתן יהיה לשכפל את המודל ולהטמיעו בעולם. כך טראקנט יוצרת שינוי יסודי בשוק המסורתי וממצבת את עצמה כמותג טכנולוגי-תפעולי מוביל בישראל ובעולם."