טרנסוורלד 1

חברת eWave Mobile הטמיעה מערכת WMS מסוג Red Prairie בחברת טרנסוורלד

         

חברת eWave Mobile, החברה הגדולה בישראל במכירה ויישום של פתרונות תוכנה וחומרה לשרשרת האספקה, גאה לשתף אודות הצלחת הרחבת פעילות ה -WMS בחברת Transworld.  הפרויקט שהיקפו מאות אלפי שקלים יושם בהצלחה בשלושת המרכזים הלוגיסטיים החדשים של החברה.

הפרויקט כלל יישום תוכנת Prairie-Red (WMS) תוך פיתוחים ייחודיים המותאמים לעולמות שרשרת האספקה הייחודיים שבוצעו על ידי צוות הפיתוח של Transworld.

 

חברת Transworld היא ספקית לוגיסטיקה שבסיסה בישראל ומציעה פתרונות חדשניים לשרשרת אספקה מקצה לקצה. השירותים שהחברה מספקת כוללים שילוח בינלאומי, שחרור ממכס, לוגיסטיקה מתקדמת ושירותי ערך מוסף ללקוחות במגוון תעשיות בארץ וברחבי העולם.

 

Transworld היא השותף הבלעדי בישראל של ענקית הלוגיסטיקה האמריקאית Expeditors International (NYSE: EXPD) המעסיקה יותר מ-20,000 עובדים על פני 350+ סניפים ברחבי העולם. שותפות חזקה זו מאפשרת ל Transworld לספק ללקוחותיה פתרונות מתקדמים הן בישראל והן כמעט בכל נקודה על פני הגלובוס, תוך הסתמכות על מערך איכות חזק וטכנולוגיות מתקדמות.

 

בעשור באחרון, החברה הרחיבה את שירותי הלוגיסטיקה בישראל וכיום החברה מפעילה שלושה מרכזים לוגיסטיים, בשטח כולל של 15,000 מ"ר הממוקמים באזור התעשייה שוהם ובהם ניתנים שרותי לוגיסטיקה מתקדמים ושירותי E-Commerce .

 

לפני כ- 7 שנים עם הקמת המרכז הלוגיסטי הראשון, החברה בחרה להטמיע את מערכת ה-WMS של חברת איוויב מובייל. הטמעת המערכת היתה מהירה מאוד תוך התמקדות התהליכים העיקריים בעלי הערך הגבוהה ביותר לארגון. לצד הטמעת המערכת, חברת איוויב מובייל הכשירה את עובדי Transworld על מנת להרחיב את השימושיות במערכת לטובת השירותים אותם החברה מעניקה ללקוחותיה.

 

מערכת Red Prairie הינו מוצר מדף וככזה, ניתן להרחיב את הפונקציונאליות בו בצורה קלה ומהירה וכמעט ללא צורך בפיתוחים מיוחדים. המערכת כוללת מספר מודולים המאפשרים את העבודה העצמאית ובניהם מודל דוחות המאפשר בניית דוחות בצורה קלה, מודול הדפסות המאפשר שילוב סוגי הדפסות שונות וללא צורך ברישיונות ברטנדר, מעצב מסכים המאפשר עיצוב מסכי המסופונים ומסכי המחשב ללא פיתוח ועוד.

 

לאורך 3 השנים האחרונות, החברה הקימה 2 מרכזים לוגיסטיים נוספים. הכנסת המערכת לשימוש במרכזים החדשים התבצעה באמצעות הידע שחברת Transworld רכשה לאורך הזמן וכמעט ללא צורך בשירותים חיצוניים של חברת איוויב מובייל.

 

לדברי עמיחי הלמן, סמנכ"ל כספים ותפעול של חברת טרנסוורלד: הקמת המרכז הלוגיסטי הראשון היווה אתגר עבורנו מכיוון שזו היתה הקמת פעילות חדשה. לצד גיוס הצוות המתאים, החלטנו על הטמעת מערכת ה – WMS Red Prairie של חברת איוויב מובייל. ההחלטה להטמיע מערכת זו עמדה בכל צפיותנו ובכלל זה יכולת הטמעה מהירה ולקיחת אחריות מלאה על המערכת ועל הפיתוחים הנוספים.

לאורך השנים, הטמענו את המערכת בשני אתרים נוספים שהוקמו וכיום, המערכת נמצאת בשימוש ב- 3 אתרים לוגיסטיים של חברת טרנסוורלד הכוללים כ -15,000 מ"ר ועשרות לקוחות מעולמות תוכן שונים ובניהם, תעשיה, מחשבים, הפצה ועוד.

לצד הטמעת המערכת, החלטנו על הרחבת השימושיות בנתונים שהמערכת מייצרת, פיתחנו מערכת BI המשמשת את הצוותים הניהוליים וכן את לקוחות החברה.

 

אסף לוי, סמנכ"ל ומנהל חטיבת שרשרת אספקה ב-eWave Mobile, הוסיף: "הטמעת הפרויקט בחברת טרנסוולרד מהווה דוגמא ליישום מערכת בשלבים תוך התמקדות ביצירת ערכים לארגון בתוך זמן קצר. אין ספק שהצוות ש- Transworld העמידה לצורך הקמת המערכת ורכישת הידע, היווה את הבסיס המשמעותי ביותר להצלחת הפרויקט".

 

אודות eWave Mobile

eWave Mobile הינה החברה הגדולה בישראל בהטמעת פתרונות תוכנה לשרשרת האספקה.

באמצעות מ-100 אנשי מקצוע, החברה מייצגת בישראל ובאירופה את חברת JDA בהצלחה גדולה ואחראית על מכירה והטמעה המערכות באזורים בהם היא פעילה. בין מגוון פתרונות התוכנה ניתן למצוא מערכת WMS לניהול מחסנים ומרכזים לוגיסטיים, מעכת לניהול תחזיות, עיתוד מלאי, S&OP פתרונות לניהול פלנוגרמות  ומדפים חכמים, ועוד.

לצד פתרונות התוכנה, החברה מספקת פתרונות חומרה ומובילה פיתוח ויישום של פתרונות I-IoT ("אינטרנט של דברים"). eWave Mobile מעסיקה מעל 100 עובדים בישראל ובמזרח אירופה, והיא חלק מקבוצת eWave, המעסיקה קרוב ל-1,000 עובדים ברחבי העולם.

**************************

אודות חברת eWave Mobile חברת eWaveMobile הינה החברת בת של קבוצת Ewave עוסקת במתן פתרונות תוכנה וחומרה לשרשרת האספקה ומעסיקה כ 90 עובדים. החברה הינה נציגה רשמית של חברת BlueYonder , המדורגת בין שלושת החברות המובילות בעולם במתן פתרונות תוכנה מגוונים לשרשרת ההפצה. לחברה לקוחות רבים בישראל ובעולם אשר עושים שימוש במערכות  BYובניהן ניתן למצוא את חברת אדמה, תנובה, שופרסל, סופר פארם, פרטנר, רפא"ל, אל-על, סודה סטריים, קולומביה, קבוצת קאופמן, קבוצת טבת, ועוד.

************************

ליצירת קשר: אסף לוי – 054-5226422, [email protected], www.ewavemobile.co.il