דאסו סיסטמס

האם רשתות המזון הגדולות יכולות לייעל את מערך הלוגיסטיקה שלהן, וכך נשלם פחות?

דאסו סיסטמס - לוגו

בתנועה לצמיחה: רשת הקמעונאות הבריטית ASDA בוחרת בפתרונות התכנון והאופטימיזציה של דאסו סיסטמס כדי לבצע טרנספורמציה של מערך התחבורה שלה.

  • רשת הקמעונאות השלישית בגודלה באנגליה תטמיע את חוויית "Perfect Logistics", פתרון תעשיה

המשתמש ביישומים של DELMIA Quintiq. באמצעות הפתרון תבצע אופטימיזציה של מערך התחבורה שלה לחנויות, לספקים וללקוחות שירות החבילות שלה, כך יתאפשר לצוותי הלוגיסטיקה להמשיך לפתח ולחדש את השירות.

  • יכולות האופטימיזציה של DELMIA Quintiq יאפשרו לASDA התייעלות תפעולית ושיפור הדיוק בזמני המסירה.
  • הרשת תוכל להשתפר גם במדדים סביבתיים, על ידי הפחתת נסיזעה ריקה ואופטימיזציה של נסיעות החזור.

 

ASDA, רשת הקמעונאות השלישית בגודלה בבריטניה בחרה בפתרונות של דאסו סיסטמס כדי לבצע טרנספורמציה באופרציית התחבורה שלה. באמצעות הפתרונות של דאסו סיסטמס תוכל הרשת לבצע תכנון אפקטיבי ואופטימיזציה של יכולות לטובת התייעלות, קיימות וחיזוק יכולתה לספק שירותי נוחות ברמה גבוהה ל-18 מליון לקוחות בשבוע.

הרשת תטמיע, באנגליה ובאירלנד, את חוויית "Perfect Logistics", פתרון תעשיה, המשתמש ביישומים של DELMIA Quintiq ומבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE. הפתרון יסייע באינטגרציה ובאופטימיזציה של שינוע מוצרים בין ספקים, מרכזי הפצה וחנויות.

בסביבת תכנון וירטואלית אחת, יכולה רשת ASDA לגשת לדאטה של שרשרת האספקה, מקורות לוגיסטיים ותובנות, שיסייעו לה לשרטט אסטרטגיות אספקה אופטימליות, להשתמש במשאבים בצורה מושכלת, ולרכז את  תהליך תכנון לוגיסטיקת התחבורה שלה.
הניראות והשליטה שמספקים היישומים של DELMIA Quintiq יאפשרו לרשת להצליח במספר מדדי ביצוע חשובים (KPI), בינהם הפחתת עלויות שינוע, שיפור יעילות תפעולית ואספקה תוך עמידה בלוחות זמנים.

 

"Perfect Logistics", פתרון הכולל את DELMIA Quintiq יסייע לרשת הקמעונאית להשתפר גם בשמירה על הסביבה, וזה בסביבה עסקית, שבה קיימות הפכה לערך עסקי הכרחי. ASDA תיהנה מגמישות ומהירות באופטימיזציה של מסלולי שינוע, תצמצם נסיעות ריקות ותוכל להפיק את המקסימום מנסיעות ה"חזור".

שיפורים אלה משמשים רכיב חיוני בהפחתת פליטת גזי חממה, צריכת דלק ולהתקדמות לעבר תפעול עסקי בר קיימא.

 

מערך הלוגיסטיקה של ASDA כולל 39 אופרציות הפועלות באזורים שונים ומייצרות מאות מליוני שורות ומליוני נסיעות מדי שנה לסופרמרקטים, מרכזי קניות, חנויות, נקודות מסירה ואיסוף. ב-2015 הרשת הרחיבה את סל השירותים שלה כשהוסיפה את שירות מסירת החבילות שלה "Toyou", המציע לצרכנים מסירה והחזרה של רכישות מחנויות באינטרנט. השירות זמין ב-600 חנויות של הרשת.

עבור ASDA, הטמעה של טכנולוגיה מובילה בתעשיה המאפשרת לה אינטגרציה חלקה ואופטימיזציה של שירותים אלה, ושירותים חדשניים אחרים שלה, במסגרת הלוגיסטיקה קצה-לקצה שלה, חיונית כדי לייצר יתרון במחיר, בתחרותיות ובשירות הלקוחות, בשוק התובעני בו היא פועלת.

 

"היינו זקוקים לפתרון גמיש, שעומד בדרישות של העסקים שלנו. השימוש בטכנולוגיה של דאסו סיסטמס יאפשר לנו לשנע סחורות במהירות, ביעילות ובאופן חסכוני, לאורך כל מערך האספקה שלנו. כל מי שמעורב בניהול מערך השינוע שלנו יוכל לקבל תמונה מדוייקת, כך שצוותי ההפצה שלנו הראשיים והמשניים יכולים לתכנן ולבצע בתיאום מלא". "כמוכן, נוכל לקבל משוב מיידי על ההחלטות שלנו" אמר פול אנסטסיו, דירקטור בכיר ב-Parcel של ADSA. הנסיון של דאסו סיסטמס בתחום הקמעונאות, יכולות התוכנה והמומחיות של השותף שלה בהטמעה, The Logic Factory, יהיו משמעותיים למהלך הצמיחה שלנו. Asda’s logistics service9

"רשתות הקמעונאות, צריכות להרפות לרגע מהמרוץ להורדת מחירים ולהפנות את תשומת הלב למיומנויות נהיגה, לפליטת גזי חממה ולצמצום עלויות התחבורה. זה דורש אופרציה עסקית מקיימת ושימוש חכם באנרגיה, חומרים ומשאבי אנוש" אומר פיליפ לואב, סגן נשיא מוצרי צריכה ארוזים ותעשיית הקמעונאות בדאסו סיסטמס. הפתרונות של דאסו סיסטמס הם היחידים שמסוגלים להתמודד עם המורכבות הגדולה הזו. הם מספקים פונקציונליות ללא תחרות, שמחוללת מהפכה בלוגיסטיקה בריטייל: ממרכז רווח למרכז יעיל, המייצר ערך באופן בר קיימא.