דאסו סיסטמס 1

דאסו סיסטמס משתפת פעולה עם סאנופי לאופטימיזציה של תהליכי ייצור במפעלים החדשניים שהיא מקימה.

דאסו סיסטמס - לוגו

דאסו סיסטמס וחברת התרופות סאנופי (Sanofi) הודיעו על שיתוף פעולה לשיפור ואופטימיזציה של מערך הייצור בפרוייקט “EVolutive Facility” – מפעל משוכלל ומודולרי שסאנופי עומדת להקים בצרפת ובסינגפור.
במסגרת שיתוף פעולה זה, חלק ממסורת רבת שנים של שיתופי פעולה בין החברות בתחומי בריאות ומדעי החיים, ייעשה שימוש בחווית התאום הוירטואלי להבטחת עבודה גמישה ויעילה במפעלים, ולסייע לסאנופי להגשים את חזונה ולבסס את פורטפוליו המוצרים שלה.

סאנופי תשתמש בפתרון של דאסו סיסטמס לתעשייה “Made to Cure for BioPharma”, המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, כדי לתכנן, לבצע, להכשיר ולנהל קוי ייצור מודולריים בשני המפעלים במסגרת פרוייקט “EVolutive Facilities”, שיפעל בטכנולוגיה לשימוש חד-פעמי Single Use Technology  עם יכולות ייצור של עד 4 מוצרים סימולטנית, בתהליכים חסכוניים באנרגיה לייצור בר קיימא.

הפלטפורמה מספקת סביבה וירטואלית שמאפשרת המצאה וחדשנות באופן שיתופי, וניהול מידע מקצה לקצה לאורך כל מחזור החיים.

סאנופי תוכל לחוות באופן וירטואלי את מערכות הייצור שלה בשלב הפיתוח, לבצע אופטימיזציה של המידרוג (סקיילינג) ושל תהליכי ייצור, בטרם תשיק את העבודה במפעל.

"אנחנו רוצים לשפר את איכות החיים של בני אדם על ידי הנגשה מהירה של חיסונים וטיפולים, תוך צמצום האימפקט של העבודה שלנו על הסביבה". אמרה אנה אלבס, מנהלת גלובאלית של פרויקט  EVolutive Facility בסאנופי. "דאסו סיסטמס מספקת את הטכנולוגיה שאנחנו זקוקים לה כדי להאיץ את הפיתוח של מוצרים חדשים במפעל. הטכנולוגיה מאפשרת לצוותים שלנו לעבוד בשיתוף פעולה ולקרב את העיצובים והמודלים שלנו לתקינה.

דאסו סיסטמס 2

טכנולוגיה זו תסייע לנו להשיג את המטרה שהצבנו – לייצר כמה מוצרים ב-EVF באמצעות אופטימיזציה של לוח הזמנים, תודות לתאום הדיגיטלי. פלטפורמת 3DEXPERIENCE תסייע לנו להתמודד עם המורכבות של ניהול מחזור חיי המוצר בסביבת הייצור שלנו, שנתונה לרגולציות מחמירות, הכל לטובת המטופלים שלנו.

יצרני פרמצבטיקה נדרשים להכשיר את המתקנים, הציוד ותהליכי הייצור שלהם, לפני תחילת הייצור, כדי להבטיח איכות ובטיחות. זה משהו שעשוי לקחת שבועות וחודשים, תלוי בציוד, בתהליכים הדרושים לייצור ובהרכב המוצר. התאומים הווירטואליים מאפשרים ליצרנים לבצע סטנדרטיזציה של המודלים, להאיץ את לוחות הזמנים ולשכלל את יכולתם לייצר טיפולים הכרחיים באופן מהיר ובקנה מידה גדול.

באמצעות התאום הוירטואלי, סאנופי יכולה לבצע סימולציה וויזואליזציה של המתכון (לייצור תרופה), הציוד והחומרים המתכלים, הדרושים בכל פרויקט, ואת תהליך העבודה לאורך מודולים שונים ומפעילים באזור ה"בולרום", אזור בעל גמישות ויכולת אדפיטיבית, המאפשר ליצרנים להחליף תהליכים במהירות.

סאנופי יכולה בקלות להוסיף, להסיר ולהחליף אלמנטים פונקציונליים ושלבי ייצור שונים. היא יכולה להאיץ את הפעולות העיקריות במחזור החיים של מודולים, תהליכים ומתקנים במהירות רבה יותר, ולקטלג אותם בניהול מחזור החיים לשימוש חוזר לייצור  מהיר יותר, גם עבור מוצרים אחרים.

"המגיפה לימדה אותנו, שהביופארמה חייבת למקסם יעילות ולספק במהירות תרפיות חדשניות באיכות גבוהה למטופלים ברחבי העולם" אמרה קלייר ביוט, סגנית נשיא תעשיות מדעי החיים, דאסו סיסטמס .

סאנופי לוקחת על עצמה את האתגר הזה  עם הדור הבא של ייצור מודולרי, שיכול לשלוט במהירות שבה מוצרים מגיעים אל המטופל. תודות לפלטפורמת 3DEXPERIENCE, סאנופי תשיק מוצרים שעובדים מהרגע הראשון, תוכל לתת מענה מהיר להתגברות ביקושים באמצעות הגברת ייצור, ולעבור לייצור מוצרים במקביל כדי להבטיח גמישות בילט-אין. גם את הארגונומיה ברצפת הייצור ניתן לשפר".

 ———————-

 למידע נוסף:

Sanofi’s “EVolutive Facilities” in France and Singapore:  https://www.sanofi.com/en/your-health/vaccines/production

Dassault Systèmes’ industry solution experiences for the Life Science & Healthcare Industry: https://ifwe.3ds.com/life-sciences-and-healthcare-solutions

Dassault Systèmes’ 3DEXPERIENCE platform, 3D design software, 3D Digital Mock Up and Product Lifecycle Management (PLM) solutions: http://www.3ds.com