בפעם השישית: DHL אקספרס ישראל קיבלה את התואר ״מעסיק נבחר״

די.אייץ.אל DHL

חברת DHL EXPRESS ישראל היא אחת מ-2 חברות ישראליות שזכו בתואר היוקרתי Top Employer Global לאחר מבדק שארך חודשים ארוכים וכלל בחינה מעמיקה של הליכי החברה הקשורים לניהול עובדים. נציין כי הנדבך הראשון באסטרטגיה שמלווה את DHL Express כבר שנים הוא המיקוד במשאב האנושי וברווחת העובדים והאמונה כי כאשר הם יהיו מרוצים לאחר מכן יגיעו שאר ההישגים.

חברת DHL Express ישראל זכתה שוב זו השנה השישית להכרה כ״מעסיקה גלובלית מובילה״. בישראל חברה נוספת בלבד זכתה לתואר יוקרתי זה – חברת Takeda פארמה.

הסמכת Top Employer Global היוקרתית הוענקה גם לחברת DHL Express העולמית על ידי Top Employer, לאחר שנבדקו ואושרו נוהלי משאבי האנוש שלה ב-61 מדינות. DHL היא אחת מ-17 חברות בלבד שזכו בעולם בתואר Top Employer Global. נציין כי על פי אחד התנאים לזכייה, על מנת שסניף מקומי של חברה בינ״ל יזכה בתואר, גם החברה העולמית במשרדיה הראשיים הבינ״ל צריכה לעמוד באותם סטנדרטים.

ההסמכה של Top Employer מכירה בהישגיהם של ארגונים המספקים את הרמה הגבוהה ביותר של תנאי העסקה. מדובר במבדק שארך כחצי שנה וכלל בחינה מעמיקה של שביעות הרצון ותהליכי החברה הקשורים לניהול עובדים. הצעד הראשון בתהליך הבדיקה הוא השתתפות בסקר נוהגי משאבי אנוש מיטביים: ניתוח מקיף של סביבת משאבי האנוש בארגון. לאחר השלמת הסקר, קובע מכון Top Employer אילו מהארגונים שנבדקו עומדים בסטנדרטים הנדרשים כדי לזכות בהסמכה. לאחר מכן, מתקף המכון את ממצאיו לפני אישור ההסמכה, תוך הסתייעות בביקורת המבוצעת ע״י צד שלישי. הסמכות אזוריות וגלובליות מהוות הכרה נוספת עבור מעסיקים המתמקדים בקידום תנאי העבודה לרוחב הארגון כולו וברחבי העולם. להכרה מיוחדת זכו ביצועיה המרשימים של DHL Express בתחומי פיתוח ההנהלה ואסטרטגיית גיוס הכישרונות שלה.

 

יאיר ביטון, מנכ״ל DHL Express ישראל: ״עמוד השדרה שלנו ב-DHL Express, ומה שמחזיק את איכות השירות שלנו גם בתקופות אי וודאות ומשבר כמו שכולנו עוברים כיום, הוא העובדים האכפתיים ובעלי המוטיבציה הגבוהה שלנו. התשוקה, הנאמנות והמקצועיות המאפיינות אותם מבטיחות שנספק שירות מהשורה הראשונה ללקוחותינו, ומבדלות אותנו מהמתחרים. קבלת הסמכת Top Employer בפעם השישית ברציפות ממלאה אותי בגאווה ומהווה הכרה חשובה בהשקעתנו במשאב האנושי״.

מירי אילדיס, סמנכ״לית משאבי אנוש DHL Express ישראל: ״הכל מתחיל באנשים שלנו. כאשת משאבי אנוש אני רואה חשיבות עליונה ביצירת תנאי עבודה אטרקטיבים, יציבים ובטוחים כתנאי בסיסי לגיוס ושימור אנשים מוכשרים. העובדה שדורגנו בין המעסיקים המובילים בעולם ובארץ ע״י ארגון חיצוני בעל שם כמו Top Employer Institute, מהווה הכרה עצומה במאמצים שאנו משקיעים במטרה להפוך את DHL למקום שבו יוכלו העובדים שלנו ליהנות כשהם מגיעים לעבודה ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם״.

*********

הידיעה באדיבות אתר Port2Port