
נציגי רכבת ישראל הציגו את העשייה בתחומי החדשנות ברכבת
רכבת ישראל ומיזם IWB – Innovation Without Borders קיימו אתמול (רביעי) כנס בינלאומי בו התארחו עשרות דיפלומטים, נספחים כלכליים בינלאומיים ונציגים בתחומי המסחר, הכלכלה, החדשנות
רכבת ישראל ומיזם IWB – Innovation Without Borders קיימו אתמול (רביעי) כנס בינלאומי בו התארחו עשרות דיפלומטים, נספחים כלכליים בינלאומיים ונציגים בתחומי המסחר, הכלכלה, החדשנות
צים דיווחה על הכנסות של 8.43 מיליארד דולר לשנת 2024. החברה הציגה צמיחה בשיעור של 14% בהיקף המטען המובל בשנת 2024 עם 3,751 אלף TEU לעומת 3,281 אלף מכולות TEU בשנת 2023.
משרד התחבורה ורכבת ישראל בישרו הבוקר (יום רביעי ה-12.3.2025) על ביטול מפגש הכביש-מסילה בעתלית, המפגש האחרון מסוג זה בקו החוף בין חיפה לתל אביב. ההפרדה המפלסית, באורך 210 מטרים ובעלות של כ-60 מיליון שקלים, בוצעה על ידי רכבת ישראל.
קבוצת פרידנזון מקיימת יום לקוחות לתחומי האנרגיה והתשתיות. גולשי אתר "שרשרת האספקה" מוזמנים למפגש וסיור מהנה ומעשיר אשר יתקיים במרכז הלוגיסטי האוטונומי החדש ובשטחי הטרמינל של קבוצת
בנמל חיפה התקיים תרגיל כיבוי אש רחב היקף, במסגרתו תורגל צוות החירום של הנמל בהתמודדות עם מגוון תרחישים, כולל כיבוי שריפות וחילוץ לכודים. התרגיל נערך בסיוע משאית כיבוי ומתקן המדמה מצבי כיבוי קיצוניים, תוך שימוש בציוד כיבוי ונשימה מתקדם.
מאת: מוטי פסטרנק* הצעת מחיר היא כלי קריטי להצלחת כל עסק. היא לא רק מסמך המפרט את השירותים או המוצרים שהחברה מציעה ואת המחיר שלהם,
בפברואר 2025 נרשם יבוא בהיקף של 13,312 כלי רכב פרטיים לעומת 15,998 בפברואר 2024. מתחילת השנה הסתכם יבוא כלי רכב ב-22,659 כלי רכב לעומת 34,401 כלי רכב בתקופה מקבילה אשתקד, ירידה של 34.1%
יניב קמחי הצטרף להנהלת דואר ישראל ומונה לתפקיד סמנכ"ל שרשרת אספקה בחברה. חטיבת שרשרת האספקה כוללת את מערך התחבורה, הדוורים והשליחים של הדואר, ואת מרכז
ניסן לוי, מנכ"ל נמל אשדוד השתתף היום (יום ב' 10.3.2025) בוועידת ישראל ה-25 לניהול שרשרת האספקה. הוועידה היא גם הכנס השנתי של האיגוד הישראלי לניהול
בשוק הגלובלי המקושר של היום, מנהלי שרשרת האספקה והרכש מבינים יותר ויותר כי שיתוף פעולה עם ספקים אינו רק הכרח עסקי – אלא יתרון אסטרטגי. האתגרים של השנים האחרונות, החל ממגפת הקורונה, אי-יציבות גיאופוליטית מתמשכת, מחסור בחומרי גלם ואסונות סביבתיים ועד למלחמת הסחר המתפתחת ממש בימים אלה…………
כל הזכויות שמורות לאינפו-דטה. אין להעתיק או לצלם חומר כל שהוא המתפרסם באתר זה ללא אישור בכתב מהמו"ל.
המו"ל אינו אחראי לפרסומים ולכתבות, לתוכנם, לסגנונם, לעיצובם ו/או לתמונות הכלולות בהם. כל המודעות מפורסמות באחריותו הבלעדית והמלאה של המפרסם, על פי הזמנתו ובהתאם לאישורו.