נתנאל עמרם - אוריין - צילום: יחסי ציבור

אוריין: נתנאל עמרם מונה לתפקיד סמנכ״ל הלוגיסטיקה

במסגרת תפקידו החדש, לקראת אתגרי השנים הקרובות יהיה עמרם אמון על חטיבת ההובלה וההפצה ועל חטיבת הלוגיסטיקה וזאת בהמשך לתוכנית האסטרטגית של החברה לשיפור ולסינרגיה בין תהליכי הלוגיסטיקה וההפצה. הנהלת אוריין: רואים בצירופו של נתנאל חיזוק משמעותי לצוות ההנהלה

נתנאל עמרם מונה לתפקיד סמנכ״ל הלוגיסטיקה של חברת אוריין. עמרם, שזה עתה חזר לעבודה לאחר תקופה מאתגרת בשירות מילואים בצפון ובעזה, בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול משנת 2011 (סיים בהצטיינות) ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן משנת 2015, מביא לתפקיד ניסיון עשיר של 14 שנה בעולמות ההובלה, ההפצה והאחסנה, מתוכן 11 שנה באוריין, בין היתר בניהול והקמת מרכזים לוגיסטיים, לרבות מערכות אוטומטיות במחסנים וכן כמנהל מטה ההפצה וכמנהל מרלו״ג. בתפקידו האחרון אליו מונה בשנת 2020, היה מנהל חטיבת ההובלה וההפצה.

מהנהלת חברת אוריין נמסר: ״המינוי של נתנאל מהווה צעד מרכזי במסע החברה לשיפור ולסינרגיה בין תהליכי הלוגיסטיקה וההפצה. אנו רואים בצירופו של נתנאל חיזוק משמעותי לצוות ההנהלה, הפועל לצמיחת החברה והצעדתה לשלב הבא. החברה תמשיך להציב את כל המשאבים הנדרשים לנתנאל על מנת להבטיח לו את הכלים והתמיכה הנדרשים להצלחתו בתפקיד החשוב הזה״.

נציין כי בחטיבת הלוגיסטיקה וההפצה מועסקים כ- 600 עובדים ומאות קבלני משנה ומחזור ההכנסות בשנת 2023 הסתכם לכדי 100 מיליוני דולרים.

 

הידיעה באדיבות אתר Port2Port