הסכם שיתוף פעולה תפעולי עם בין צים חברת ספנות המכולות הגדולה בעולם MSC
הסכם שיתוף פעולה בין צים לחברת MSC, הגדולה בעולם, בנושא שיתוף פעולה תפעולי בסחר האסטרטגי בין אסיה לארה"ב. ההסכם, שייכנס לתוקף בפברואר 2025, כולל שיתוף
הסכם שיתוף פעולה בין צים לחברת MSC, הגדולה בעולם, בנושא שיתוף פעולה תפעולי בסחר האסטרטגי בין אסיה לארה"ב. ההסכם, שייכנס לתוקף בפברואר 2025, כולל שיתוף
לאודי שרון נערך שימוע לפני מספר ימים בנמל – שימוע אליו הוא הגיע עם עורך דינו בועז בן צור, נציגי חברת אדאני, המחזיקה ב-70% ממניות חברת הנמל הפרטי, דחו את טענותיו והחליטו להדיחו
eWave Mobile, החברה המובילה בישראל בפתרונות תוכנה לשרשרת האספקה, גאה להודיע על חתימת הסכם עם חברת סידב, חברה ישראלית בינלאומית מובילה בשיווק רכיבים אלקטרוניים לתעשיה.
כחלק מתכנית לאומית רחבה של משרד התחבורה ורכבת ישראל לשיפור מערך הובלת המטענים בישראל, השבוע חנכו רכבת ישראל וחברת HCT את מסוף נמל הדרום שיאפשר
מצורפת טבלת מסירת מלגזות עד סוף אוגוסט 2024, המידע נמסר ע"י אגף צ.מ.ה במשרד התחבורה
המרלו״ג החדש, המכונה ״מרלו״ג ברקת״, מתפרש על פני כ-14,000 מ״ר, וביחד עם ״מרלו״ג אלמוג״ יוצר קמפוס לוגיסטי של כ-30,000 מ״ר ברחבי צריפין. חטיבת הקמעונאות של החברה משרתת מדי יום כ-500 נקודות מכירה וסיטונאות, ולמעלה מ-2,000 נקודות שונות מדי שבוע
נמל מספנות ישראל נערך להגדיל את היקפי פעילותו בהשקעה בהקמת ממגורות ומערכות פריקה מתקדמות ומהירות וחיבור הנמל למסילת הרכבת הארצית. עם השלמת הקמת פרויקט הממגורות ומתקני הפריקה האוטומטיים
יוניון רכב תעשייתי, היבואנית והמשווקת הרשמית בישראל של המלגזות וכלי השינוע של חברת TOYOTA, הודיעה לאחרונה על ייצוג בלעדי בישראל של חברת MEGVII הסינית – חברת טכנולוגיה מובילה בתחום הבינה המלאכותית, המציעה מגוון פתרונות אוטומציה מתקדמים למחסנים
העגורן המדובר הינו עגורן הידראולי בתצורת באגר ענק שנע על מסילות ואמור לטפל במטענים כללים מכל סוג במשקל עד 50 טון. הרכבת העגורן, שיפעל בעיקר ברציף קישון מזרח, צפויה להתחיל באמצע חודש ספטמבר
מספנות ישראל מסכמת את הרבעון השני של 2024 עם גידול בהיקפי הפעילות ביחס לרבעון הקודם. הגידול מול רבעון קודם מיוחס בעיקר למגזר חומרי בניה והמגזר הנמלי, והחברה צופה המשך התאוששות בפעילות מגזרים אלו גם ברבעון השלישי של 2024. ההכנסות ברבעון השני הסתכמו לכ-301.8 מיליון שקל, לעומת כ-269.7 מיליון שקל ברבעון הקודם, ולעומת כ-375.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA ברבעון השני הסתכם כ-40 מיליון שקל והרווח הנקי לבעלי המניות הסתכם לכ-18.8 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות לאינפו-דטה. אין להעתיק או לצלם חומר כל שהוא המתפרסם באתר זה ללא אישור בכתב מהמו"ל.
המו"ל אינו אחראי לפרסומים ולכתבות, לתוכנם, לסגנונם, לעיצובם ו/או לתמונות הכלולות בהם. כל המודעות מפורסמות באחריותו הבלעדית והמלאה של המפרסם, על פי הזמנתו ובהתאם לאישורו.