אמזון תשקיע 800 מיליון דולר במשלוחים עד 24 שעות

אמזון מגדירה מחדש את סטנדרט משלוחי החינם שלה עבור חברי מנוי Prime ומעדכנת אותו מ-48 שעות ל-24 שעות בלבד במהלך השנה הקרובה. מדובר בהתפתחות טבעית של תכנית המנויים Prime אשר העניקה עד כה לחבריה, המשלמים עבור השתתפות בה 120 דולר לשנה, משלוח חינם של קניותיהם באתר עם התחייבות כי המשלוח יגיע עד 48 שעות. לשם המעבר למשלוח של עד 24 שעות עבור מנויי תכנית Prime אמזון הודיעה כי היא מקצה לשם כך סכום של 800 מיליון דולר. יצויין כי הטבת ״משלוח חינם תוך 48 שעות״ עבור חברי תכנית Prime של אמזון היתה היעד האולטימטיבי של המסחר המקוון מאז היא החלה לפעול בשנת 2005, והיא אף עזרה לדחוף את שאר החברות בתחום לפעול למשלוחי אי-קומרס מהירים יותר. רק בשנה האחרונה מתחרות של אמזון כמו טרגט וולמארט הצליחו להדביק את היעד שהתוותה אמזון והחלו להציע ללקוחותיהם משלוח של עד 48 שעות. אופציות נוספות כוללות כיום גם ״קנה באתר – אסוף מהחנות״ אבל מעבר למשלוח חינם              תוך 24 שעות ימצב את אמזון שוב לפני כל המתחרות, והפעם ביום שלם.